FAQ

 

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

 

W jakim czasie po zakupie realizowane jest wysyłka produktów?

Wysyłka realizowana jest niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Dostawa realizowana jest od 2 do 5dni roboczych.

 

Czy jest możliwość zwrotu produktu po zakupie?

Tak, w ciągu 14-stu dni od zakupu. Szczegóły w regulaminie.

 

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak wyrażamy zgodę na wysyłkę poza granicę kraju. Koszty dostawy zależne od kraju, wagi oraz rozmiarów przesyłki.

 

Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu.

 

Co w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki?

Zawartość przesyłki należy sprawdzać w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół i wysłać go do Nas. Jest to niezbędne do uzyskania do procesu reklamacyjnego.

 

Czy jest możliwość otrzymania rabatu?

Udzielamy rabatów naszym stałym klientom. Wysokość zniżki uzależniona jest od wielu czynników między innymi wielkości zamówienia. Aby otrzymać kod rabatowy należy zarejestrować się w newsletterze.

 

Czy sklep działa stacjonarnie?

Nie, ale na terenie dolnego śląska oraz województwa opolskiego pracuje nasz przedstawiciel handlowy: kontakt: 695-557-035, kontakt@panikupi.pl.

 

Czy w ofercie sklepu znajdują się produkty do salonów fryzjerskich?

Na chwilę obecną nie posiadamy takich produktów.

 

Czy w ofercie znajdują się produkty do dezynfekcji?

Tak wprowadzamy do swojej oferty w/w produkty jako niezbędnik każdego salonu.

 

Czy w ofercie znajdują się lakiery do manicure klasycznego?

Tak posiadamy w ofercie produkty do manicure klasycznego Mistero Milano Sensuale.

 

Czy oferta sklepu obejmuje również próbki produktów?

 Tak, istnieje możliwość otrzymania / zakupu, w zależności od producenta próbek wybranych produktów.

 

Czy organizują Państwo szkolenia z zakresu stylizacji paznokci oraz stylizacji rzęs?

Tak organizujemy szkolenia z zakresu stylizacji paznokci oraz rzęs. Współpracujemy ze szkoleniowcami z firm Mistero Milano, Victoria Vynn oraz Wonder Lashes. Jeśli jesteś zainteresowana/y wyślij e-mail lub zadzwoń. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

 

Czy mogę prosić o pomoc w doborze kosmetyków?

Jeśli nie jesteś pewna/y czy wybierasz odpowiednie produkty zawsze służymy profesjonalną poradą.  Napisz lub zadzwoń a doradzimy Ci co wybrać.

 

Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania.

 

Czy mogę anulować zamówienie?  

Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia –  skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, które chcesz anulować.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl