Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.


  • W jakim czasie po zakupie realizowane jest wysyłka produktów?

Wysyłka realizowana jest niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Dostawa realizowana jest od 2 do 5dni roboczych.


  • Czy jest możliwość zwrotu produktu po zakupie?

Tak, w ciągu 14-stu dni od zakupu. Szczegóły w regulaminie.


  • Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak wyrażamy zgodę na wysyłkę poza granicę kraju. Koszty dostawy zależne od kraju, wagi oraz rozmiarów przesyłki.


  • Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu.


  • Co w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki?

Zawartość przesyłki należy sprawdzać w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół i wysłać go do Nas. Jest to niezbędne do uzyskania do procesu reklamacyjnego.


  • Czy jest możliwość otrzymania rabatu?

Udzielamy rabatów naszym stałym klientom. Wysokość zniżki uzależniona jest od wielu czynników między innymi wielkości zamówienia. Aby otrzymać kod rabatowy należy zarejestrować się w newsletterze.


  • Czy sklep działa stacjonarnie?

Nie, ale na terenie dolnego śląska oraz województwa opolskiego pracuje nasz przedstawiciel handlowy: kontakt: 695-557-035, kontakt@panikupi.pl.


  • Czy w ofercie sklepu znajdują się produkty do salonów fryzjerskich?

Na chwilę obecną nie posiadamy takich produktów.


  • Czy w ofercie znajdują się produkty do dezynfekcji?

Tak wprowadzamy do swojej oferty w/w produkty jako niezbędnik każdego salonu.


  • Czy w ofercie znajdują się lakiery do manicure klasycznego?

Tak posiadamy w ofercie produkty do manicure klasycznego Mistero Milano Sensuale.


  • Czy oferta sklepu obejmuje również próbki produktów?

 Tak, istnieje możliwość otrzymania / zakupu, w zależności od producenta próbek wybranych produktów.


  • Czy organizują Państwo szkolenia z zakresu stylizacji paznokci oraz stylizacji rzęs?

Tak organizujemy szkolenia z zakresu stylizacji paznokci oraz rzęs. Współpracujemy ze szkoleniowcami z firm Mistero Milano, Victoria Vynn oraz Wonder Lashes. Jeśli jesteś zainteresowana/y wyślij e-mail lub zadzwoń. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.


  • Czy mogę prosić o pomoc w doborze kosmetyków?

Jeśli nie jesteś pewna/y czy wybierasz odpowiednie produkty zawsze służymy profesjonalną poradą.  Napisz lub zadzwoń a doradzimy Ci co wybrać.


  • Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania.



  • Czy mogę anulować zamówienie?  


Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia –  skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, które chcesz anulować.