FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
- W jakim czasie po zakupie realizowane jest wysyłka produktów?
Wysyłka realizowana jest niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Dostawa realizowana jest od 2 do 5dni roboczych.
- Czy jest możliwość zwrotu produktu po zakupie?
Tak, w ciągu 14-stu dni od zakupu. Szczegóły w regulaminie.
- Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Tak wyrażamy zgodę na wysyłkę poza granicę kraju. Koszty dostawy zależne od kraju, wagi oraz rozmiarów przesyłki.
- Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu.
- Co w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki?
Zawartość przesyłki należy sprawdzać w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół i wysłać go do Nas. Jest to niezbędne do uzyskania do procesu reklamacyjnego.
- Czy jest możliwość otrzymania rabatu?
Udzielamy rabatów naszym stałym klientom. Wysokość zniżki uzależniona jest od wielu czynników między innymi wielkości zamówienia. Aby otrzymać kod rabatowy należy zarejestrować się w newsletterze.
- Czy sklep działa stacjonarnie?
Nie, ale na terenie dolnego śląska oraz województwa opolskiego pracuje nasz przedstawiciel handlowy: kontakt: 695-557-035, kontakt@panikupi.pl.
- Czy w ofercie sklepu znajdują się produkty do salonów fryzjerskich?
Na chwilę obecną nie posiadamy takich produktów.
- Czy w ofercie znajdują się produkty do dezynfekcji?
Tak wprowadzamy do swojej oferty w/w produkty jako niezbędnik każdego salonu.
- Czy w ofercie znajdują się lakiery do manicure klasycznego?
Tak posiadamy w ofercie produkty do manicure klasycznego Mistero Milano Sensuale.
- Czy oferta sklepu obejmuje również próbki produktów?
Tak, istnieje możliwość otrzymania / zakupu, w zależności od producenta próbek wybranych produktów.
- Czy organizują Państwo szkolenia z zakresu stylizacji paznokci oraz stylizacji rzęs?
Tak organizujemy szkolenia z zakresu stylizacji paznokci oraz rzęs. Współpracujemy ze szkoleniowcami z firm Mistero Milano, Victoria Vynn oraz Wonder Lashes. Jeśli jesteś zainteresowana/y wyślij e-mail lub zadzwoń. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
- Czy mogę prosić o pomoc w doborze kosmetyków?
Jeśli nie jesteś pewna/y czy wybierasz odpowiednie produkty zawsze służymy profesjonalną poradą. Napisz lub zadzwoń a doradzimy Ci co wybrać.
- Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?
Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania.
- Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia – skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, które chcesz anulować.